باشکاسینی سومه میشم
و خیانت اتمه میشم
اما سن
اورگیمله اوینامیسان
آغیر اولسادا دویمالیسان
منیم ان بویوک یانلیشیم سان
آغلاما اورگ اوونارلاییک دییل اینان
ترک ادن سونوندا پشمان اولور هر زامان
او سانا یاشادیقلارینی سو یاشامادان
روحونو آلیپ گدن دییل بو دنیادان
ما داشتیم شما نداشتین...
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
سلااااااامخبرای خوب خوب دارم اولا اینکه مامان حالش خیلی خوب شدهنه از درد خبریهدرضمن دکترش گفت دیگه عمل بی عملبعدش خود من از یه چی نگرانیم رفع شد بعدش آنا امروز صبح مرخص شد از بیمارستان :)))))خدایا شکر ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
دیدم پسراش نمک بازی درمیارن
لفت دادم :))
فک نمیکنم همچین گروه های غیر ضروری مختلط مناسب حضور خانمای باشخصیت باشه
نظرتون؟؟؟؟
ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
:((
آدما رو تا هستن قدراشونو بدونیم
تا وقتی سالمن
دستاشونو ببوسیم مامان و باباهارو
دورشون مثل پروانه بچرخیم
تا سالمن
تا میخندن
بعدش بمیریم واسشون
بعضیا اصن متوجه حضورشونم نمیشن
مامان و باباشون عین خدمتکار براشونن
اینا هیچی نمیفهمن از عشق
بعد اگه مامان و باباشون چیزی بگن یه داد و هواری به راه میندازن
میدونن اصلا از کجا اومدن به دنیا چجوری بزرگ شدن ؟ چجوری صدا شون قدشون بزرگ شده ؟ میدونن؟
ما داشتیم شما نداشتین...
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
الان ماکو هستیم روستای خلج
خونه مامان بزرگ و عمو(مشترکه)
حیاطش در نداره کلا
:))
ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
اخه دو تا خلج هس توی ماکو کرد و شیعه
من اهل خلج شیعه هام
توی ارومیه میزندگیم خخ
ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
فلان بهمان
دخترای کلاسو میگم توی گپ خودمون توی تلگرام
من پیش بینی نکردم براتون؟
ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06
اومده دوست آناس
هیچی دا خواستم بگم تورانی خالا داریم ما
شما ندارین خخ
ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 14:06